maandag 7 september 2015

Gigantische hoofdpijn

De afgelopen weken heb ik ontzettend vaak en hele erge hoofdpijn gehad. Zo erg dat ik er niet eens aan toe kwam om mijn blog te schrijven. De vraag is natuurlijk waardoor had ik die erge hoofdpijn, kwam het door de fm, door migraine, door de zwangerschap, door te licht slapen of doordat mijn rug en nek helemaal vast zitten met spierknopen of was het misschien een combinatie van….. Hoe dan ook, zo’n dreunende hoofdpijn (waarbij je iedere stap die je zet door je hoofd voelt trillen en ieder geluidje voor je gevoel 10x zo hard binnen komt) is gewoon super irritant. Ik heb dan ook maar heel rustig aan gedaan en gerust zodra dat maar even kon. Ook een mooi moment om de kinderen een beetje tot rust te verplichten. Die liepen namelijk enorm te stuiteren omdat de vakantie bijna voorbij was en om ze dan af en toe op de bank te zetten en een film te laten kijken was dan ook een goed idee.

Gelukkig kon ik na weken eindelijk weer naar de fysio toe. Daar zijn mijn boven rug en mijn nek even goed losgemaakt. Dit deed behoorlijk pijn, maar uiteindelijk luchtte het wel op. De ergste spanning is er nu vanaf en dat scheelt.

Aan de pijn van de fm ben ik inmiddels wel ‘’gewend’’, althans zover dat kan. En dat klinkt misschien stom of juist heel herkenbaar, omdat het er iedere dag weer is. En iedere keer als ik denk ‘nou veel meer pijn dan dit moet het echt niet worden, maar zodra de pijn toch weer erger wordt, vind ik ook daar mijn weg weer in’. Maar hoofdpijn dat is iets waar ik absoluut niet aan kan wennen, dat terwijl ik van kinds af aan al heeeeeel veeeeel hoofdpijn heb gehad.

Gelukkig is mijn hoofdpijn nu weer weg en kan ik gewoon weer ‘’normaal’’ ;) alles doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten