maandag 4 mei 2015

Goed gevoel

De afgelopen week voelde ik me best wel goed. Tuurlijk ik heb wel pijn, maar overdag was het behoorlijk goed te houden voor de verandering. ’s Avonds daarentegen wordt de pijn wel weer erger en merk ik dat mijn benen wel heel snel vermoeid zijn. Maar goed als met al is het wel fijn dat ik overdag nu minder pijn heb. En minder pijn betekend voor mij minder pijnstilling JIPPIE!!

Natuurlijk ben ik me er wel van bewust dat in me goed voelen ook een gevaar schuilt. Ik ben dan al gauw geneigd om dan te veel te gaan doen in plaats van gewoon mijn dag te doseren zoals ik anders ook doe. Maar het is meivakantie dus niets hoeft perse, alles kan op een rustiger tempo. Willen we een keer pyjama dag houden dan doen we dat gewoon. Heerlijk even geen verplichtingen, gewoon leuke dingen doen met de kinderen en daarnaast gedoseerd mijn huishouden.

En hoewel ik graag iets meer energie zou willen hebben, voel ik me goed. De kinderen zijn weer flink verkouden alle drie dus mijn nachten zijn niet bijzonder lang, althans ik word steeds uit mijn slaap gehaald. Tuurlijk ga ik er met alle liefde ’s nachts uit en als dit een paar dagen is maakt het nog niet zoveel uit, maar inmiddels is dit alweer ruim 2 weken zo. Vaak breekt me dit enorm op, ook overdag, maar nu op een of andere manier niet. Zoals ik al zei ’s avonds heb ik wel veel pijn en mijn benen zijn erg snel moe en meer energie is ook welkom, maar ’s ochtends voel ik me niet extreem uitgeput.

Dus ik voel me goed, heb afgelopen week ook wat extra aanpassingen gedaan in huis om het makkelijker te maken en ben langzaam aan van alles aan het opruimen, geeft ook een goed gevoel en rust.


Deze positieve gedachten houd ik nog even vast (want het kan zomaar weer anders zijn) en ga lekker van de meivakantie GENIETEN!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten