dinsdag 28 juli 2015

Opstart problemen

Afgelopen week had ik er bewust voor gekozen om een even weekje ‘’vakantie’’ te nemen van de blog. Dat had ik gewoon even nodig. De afgelopen weken waren behoorlijk pittig kan ik wel zeggen. De zuid regio van het land had namelijk nog geen schoolvakantie en dat hield in dat het de laatste schoolweek was. Totaal geen structuur meer voor de kinderen, voornamelijk een hoop opruimen, afscheidjes en optredens. En in die zelfde week was mijn man ook nog eens voor zijn werk een week naar Amerika. Op zich niet erg natuurlijk, maar met 3 kinderen en een onderweg best wel pittig. Gelukkig voor ons ging de week vrij snel voorbij.

In die week en afgelopen week had ik wel last van opstart problemen. Voor mij hield dat in dat ik ’s ochtends extra lang onder de douche bleef staan, of liever gezegd zitten. Gewoon rustig zitten en op die manier langzaam aan wakker worden. Dat rustig wakker had ik echt nodig om goed mijn dag door te kunnen komen. En dat kwam natuurlijk voor namelijk dat het toch vreemd was dat mijn man niet thuis was. En ondanks dat mijn moeder ’s avonds hielp met de kinderen naar bed te leggen, ik er later op de avond en ’s nachts alleen voor stond. Dus ik heb in die week veel lichter geslapen dan anders (over het algemeen kan ik gelukkig vrij goed slapen). Wat wel een Powermom gevoel gaf was dat ik de hele week het huishouden echt spik en span heb weten bij te houden. Schouderklopje voor mij hihi.
Afgelopen week was voor mij dan ook een week waarin ik lekker van mijn gezin genoten heb. Mijn man had na terugkomst meteen vakantie, wat heel fijn uitkwam. Ik had de pijp wel leeg. Zodra ik erg moe werd overdag, nam mijn man het over, ik kon even gaan liggen als ik dat wilde of hij deed de huishoudelijke taken die dag dan wat meer. Voor mij een kans om een beetje op adem te komen. Maar naast het uitrusten zijn we ook druk bezig geweest. Slaapkamers anders ingedeeld, en hiervoor natuurlijk ook gewinkeld. We zijn een heel eind al gekomen, dat is ook een prettig gevoel. Maar het is vakantie dus daar horen dan ook leuke dingen met het gezin doen bij. We zijn gezellig een dagje naar de Efteling geweest, helemaal gesloopt op het einde van de dag maar het was het meer dan waard. En onze kleine man is van de week 3 geworden, ook toen hebben we een hele leuke dag gehad.

En ondanks dat we toch vrij druk zijn met alles tot nu toe en andere leuke dingen tussendoor hadden en de opstart problemen, geniet ik enorm.



Met de zwangerschap gaat alles goed. Tijdens de controle was ook alles goed. Qua fm merk ik gelukkig ook nog weinig verschil. Af en toe begin ik wel hevigere pijnen te voelen maar dit is vooral wanneer ik rust.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten